..:: ALİ COŞKUN DALGIÇ  ::..                                                    

 

..:: TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ::..                                                    

 

Önsöz 

Toplam Kalite Yönetimi endüstri çağından bilgi çağına ilerleyen dünyamızda üretim şirketlerinden başlayarak, hizmet şirketlerine ve giderek kamu işletmelerine ve kar amacı olmayan kuruluşlara kadar başarıya ulaşmanın temel yolu olarak benimsenmekte ve farklı yaklaşımlarla uygulanmaya çalışılmaktadır.  Günümüzde sürekli ilerleyen teknoloji, yoğun rekabet ve müşteri beklentileri kuruluşlarda çeşitli değişikliklere neden olmaktadır : Ürünlerin ömrü 10-20 yıldan 2-5 yıla, yeni ürün tasarım süreleri 2-4 yıldan 6-18 aya, her şeyi üretme yeteneğine sahip fabrikalardan değer katkısı yüksek, ileri teknoloji kullanımı ile belli ürün grubuna odaklanmış fabrikalara, tedarikçilerle uzun dönemli ortaklıklara ve mutlak müşteri memnuniyetine (sadakatine) doğru değişmektedir. Toplam Kalite yaklaşımı, mevcut ve gelecek arasında ilişkiyi kurmak ve geçişi kolaylaştırmak için tüm dünyada yaygın olarak kabul görmüş bir yönetim felsefesidir.

 

TKY Nedir ?

TKY’ nin Temel Unsurları Nelerdir ?

Müşteri, Tedarikçi ve Çalışanlar ile İlişkiler

iç Müşteri Memnuniyeti

Tedarikçiler

Tedarik Yönetim Sisteminin Temel Programları

TKY’ nin Merkezindeki Çalışanlar

İletişim

Sürekli İyileştirme Yöntem ve teknikleri

Süreç Yönetimi

Kıyaslama

İç Süreçlerin Yeniden Düzenlenmesi

Takım Çalışmaları

Kalite Araçları

 

Ana Sayfa | Öz Geçmiş | Yayınlar | Danışmanlıklar | Gönüllü Tecrübe |Ailem

Dersler |Gıda Mühendisliği Bölümü | Duyurular

Gıda Mühendisliği | TKY | ISO 9000 | Haccp | İPK | Biyogaz | Güneş Enerjisi | Tasarım | Yönetim